Jamen....

...vad dålig jag är på att blogga nu för tiden då?
Bloggnerven har åkt på långsemester till Karibien tror jag.

Men åkej här ska uppdateras!

Sen sist har vi varit på min svägerskas 50-årspartaj (trevligt, god mat, regn hela kvällen of course), jag har varit på anställningsintervju; fick inte jobbet, men jag var en av fyra som blev tagen till intervju av 92 sökande, det var väl ändå inte så illa??
Har börjat jobba med Box i måndags, snacka om att kroppen och hjärnan gått på sparlåga i 1,5 år??!!
Däckade i soffan efter jobbet både igår och idag....helt slut i rutan.

Håller även på att spåna på en Turkietresa, men har inte tryckt på "bokaknappen" än.
Men snart så!

På lördag ska vi ha reunion med 9B årgång -89!!
20 år sen vi gick ut, herregud...
Vi har iaf planerat en massa roliga saker, en massa god mat och beställt en massa finväder!!
Dessutom har min trevlige man erbjudit sig att laga all mat och serva oss hela kvällen...låter nästan för bra för att vara sant..??! <3

Och innan lördag så ska jag ha:

*laddat ner en massa musik från året 1989
*bäddat rent i sängen och tagit reda på tvätt
*handlat all mat och dryck
*städat huset
*gjort frågesport
*fixat stolar

Också jobbar man på dagarna nu, känns fan som en omöjlighet att fixa allt detta innan lördag.....
Jag är ju van att ha hur mycket tid som helst på mig!

Har haft magkatarr som spökat igen, inte kul.
Verkligen inte kul, man blir precis som dom i reklamen: "nej, det känns inte inte bra"
Men nu har jag kurerat mig så nu är jag glad igen!

Well well, det är väl bäst jag sätter fart om jag ska hinna allt innan lördag...!
Adios!

Kommentarer
Postat av: ewa

Vill du ha hjääälp?

2009-08-05 @ 20:59:48
Postat av: Kajsa

Ja det var det nog, jag tyckte jag skymtade eran bil.

2009-08-07 @ 09:11:37
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jobbar? Grattis! Var håller du hus på dagarna då?

2009-08-09 @ 17:24:40
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: johanna

Åsa: i Aktsamhuset!

2009-08-09 @ 22:09:40
URL: http://josblogg.blogg.
Postat av: Paulin

Tack tack ^^ det är inte utan att man blev lite nöjd själv...nu vill vi ha uppdatering om återträffen! :D

2009-08-11 @ 12:45:19
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja hon har verkligen THe Body! Lång, härligt kvinnlig kurvig, fast men inte spinkig..Oh yeah =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0