Bloggutfyllnad!!

Hur bor du: I villa
Brukar du komma i tid: Jag försöker och lyckas nästan jämt.
Hur lång är du: 165 cm
Kan du laga mat: Oh ja 
Vad jobbar du med/pluggar du: Försäkringar 
Vad har du på dig just nu: Svarta tights och rosarandig pyjamaströja 
Har du någon fobi: Jag har väldigt svårt för andras bara fötter
Hade du en bra kväll igår: Jovars 
Vilket är ditt senaste inköp: Diverse mediciner och attiraljer från apoteket 
Din favoritdryck på morgonen: Pro viva 
Var fick du dina senaste pengar ifrån: A-kassan
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp 
Vad hade du sönder senast: Kommer faktiskt inte ihåg, händer inte så ofta? 
Vem snackade du med senast: I telefon var det mamma 
Varm favoritdricka: Te 
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Kolsyrat vatten eller svartvinbärssaft
Alkoholhaltig favoritdricka: Rosévin och fanta 
När gjorde du senast något riktigt dumt: Det säger jag inte, ha! 
Saknar du någon just nu: Min moster
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Köra extremt sakta, prydnadsklippa björkar eller bete sig korkat
Någon jag stör mig på: Meral Tasbas 
Intressen: Musik 
senaste person du kramade: Min man
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Min läkare
Vad drack du senast: Svartvinbärssaft!
Vill du ha barn: Har två och det räcker 
Längtar du till din nästa födelsedag: Njaää...ska vara för presenterna då, inte för att bli äldre =) 
Har rakat dina ben någon gång: Ja, varje sommar
Är du sugen på något nu: Att gå och lägga mig
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ingen. Nån kopp varannan vecka möjligen. 
Använder du hudkräm: Lancôme Nutrix
Attraheras du av män med skägg: Ha ha vilken fråga! Beror alldeles på....
Micro-pop eller poppa själv: Micro
Brukar du baka: Ibland när andan faller på
Röstade du i det senaste valet: Japp
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jadå, om cashen börjar flyta in nån jävla gång så
Vilken låt lyssnade du senast på: Tror det var What it takes med Aerosmith i bilen 
Har någon annan sovit i din säng inatt: Eh, ja min man...? 
Vad tycker du är äckligt: Är inte så värst kräsmagad, men kroppsodör går bort 
Har du pengar på mobilen: Alltid, eftersom jag har abonnemang.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jo dom finns ju tyvärr. Memme har haft 2st nu i sommar.

2009-08-24 @ 21:16:46
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja, jag blir alldeles paff! Vilken jävla medvind jag fått helt plötsligt :)

2009-08-26 @ 15:28:49
Postat av: Kajsa

Ok! Ja lite fika ska man väl kunna knåpa ihop. Pratade med Momma igår, och det lät som att hon ville följa, men jag sa att vi skulle höras idag igen. Hon kan ju glömma bort det.

2009-08-27 @ 09:04:24
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0