På benen idag

Igår hade jag 39 graders feber och låg och hackade och frös under duntäcket större delen av dagen.
Således måste det ha varit nåt virus eller nåt förutom magkatarren som spökade.
Idag är jag iallafall piggare, har till och med hängt en tvätt ute.
Frippe har åkt iväg och hjälpt till med en flytt i Sollefteå, så nu är jag solokvist en stund innan jag ska hämta ungarna på skolan.

Fick ett paket från Ellos igår med lite nya kläder, kul!
Väntar på ett paket från Haléns också....

Ja, roligare inlägg än så här blir det inte idag, ska försöka hämta igen mig lite efter feberattacken.
Känns inte som om det blir nån utgång imorrn...

Kommentarer
Postat av: Paulin

Du har som oturen att åka på riktiga sjuksvängar! Jag lider med dig som fan alltså. Haha, ja, Mållgan & Zeb Macahan Elf. Tänk dig ett tvillingpar med dom namnen! Stackarna när dom ska försöka förklara sitt namnursprung...;D

2009-04-29 @ 14:35:30
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0