Magkatarr

Fan, har magkatarr idag igen.
Inte kul alls.
Vill inte vara ute, vill inte vara inne, vill inte sova, vill inte vara vaken, är inte hungrig men ständigt sugen.
Trist!

Skulle behöva tvätta en tre fyra maskiner, men SMHI har hotat med regn idag, så jag skjuter upp det till slutet av veckan då de lovat finväder igen.
Snart är det sista april, undra sa flundra vad man ska göra då.
Beror helt på vad min mage tycker om saken!
Frippe ska spela på hotellet, och farmor vill absolut att Nicolas ska sova hos dem på kvällen.
Så är jag bjuden till M på lite samkväm.
Samtidigt vill barna åka på Ede och kolla på brasa.
Hmmm, kanske man kan dela sig själv i två??
Frippe ska vara nykter eftersom han ska spela.
Jag har lite svårt att bestämma mig, men vi får som sagt se vad katarren anser om det hela...

Min önskelista just nu:

*En helg på Holiday Club i Åre.


*En vecka på...tja vad som helst, Kreta, Turkiet, Mallis


*En stadig månadslön
*En rejäl jävla lotto/trav/trissvinst



Kommentarer
Postat av: ewa

Kul om Ni kommer på Ede. Men hur kurerar Du magkatarren?? Är det stress-å-allmänt-må-dåligt-syndrom som utlöser åkomman eller?

2009-04-27 @ 21:45:15
Postat av: johanna

Kuren består i de tre bilderna jag har lagt in ovan!

Ja det lär väl vara stress som utlöser det hela.





2009-04-28 @ 07:45:37
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0