1:a april...

...är det ju idag!
Och jag blev GRUNDLIGT lurad i morse via sms!!
Fick ett sms av P där det stod: Någon ringde mig nyss och frågade en massa saker om dig"
Och inget mer!
VA???!!! Vadå, vem då och varför???
Provade ringa flera ggr, men hon svarade inte. Skickade ett sms tillbaka och bad henne ringa mig, fort som attan!
Fick då till svar "Du hade nog inte läst klart meddelandet, scrolla ner!"

Ehhh... nähä....plockade fram meddelandet igen och scrollade ner. Då står det så här:
"April april din dumma sill, är du så desperat att du inte ens hinner läsa klart meddelandet ?!! Skicka vidare och se hur många desperata vänner du har!! =)"

HA HA HA, fick mig verkligen dagens skratt, snacka om lättlurad!
Hann ju bli dönojig innan jag fattade att det var ett skämt...

Idag har jag suttit en timme på M:s balkong, där det var 25 grader varmt...härligt, lyckades bli tomatröd i ansiktet!
Man är ju inte van att det är ljust så länge nu, kollade nyss ut och tänkte att klockan är väl typ 4 och så är den snart halvsju....dagarna går fort nu!


Kommentarer
Postat av: mia

Ja nog fan fick jag veta att det var 1:a april i dag nog,,,av dig.Men är det varmt i morgon så kom ner och sola på ballisen,dricka kaffe röka och prata,det blir trevligt.

2009-04-01 @ 22:03:38
Postat av: ewa

På Gran Canaria är det säkert sol idag...he,he.

2009-04-02 @ 15:52:04
Postat av: Mamma

April,april...

2009-04-02 @ 23:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0