Tomgång

...känns det som att livet går på nu.
Får inga jobb-besked, och kan inte just söka några fler heller, då det inte existerar så många jobb just nu.
Börjar känna mig inträngd i ett hörn, om jag inte får jobb innan jul är jag nog piskad att börja läsa. Till vad?? Vad ska jag bli när jag blir stor? Eftersom ersättningen sänks till 70% i februari måste jag vara beredd att göra nåt annat.
Har skickat efter MIUN-katalogen, och snabbt konstaterat att det här med högskola kanske inte är min grej....måste läsa upp så många ämnen för att öht kunna söka in på nån linje.....suck.

Är inge piggare idag, har legat hela morgonen och tittat på gamla avsnitt av "En himla många program". Rätt kul!

Nä, nu måste jag inta sängläge igen, känns som om huvudet ska sprängas av allt snor.

Kommentarer
Postat av: ewa

Så tänker jag komma med ett gammalt, men väl beprövat sätt att få saker att hända: Släpp, och då menar jag verkligen SLÄPP alla ATT INTE FÅ NÅT JOBBTANKAR!

Intala Dig att det går att släppa. Säj det högt flera gånger,även om Du inte tror på det.

Säj högt till Dig själv: Det finns någon annan som sköter det här mycket bättre än jag själv så varför ska jag försöka ändra på det?? Säj det även om Du inte tror på det!!

Säj högt till Dig själv: Det är väl lika bra att jag försöker tro på det här, för mina DET-GÅR-INTE-ATT-FÅ-JOBB-TANKAR gör ändå ingen verkan. Även om Du inte tror på det.

Räkna sen alla INTE-ord under en dag och uteslut dem nästa dag.

Uteslut sedan alla INTE i Ditt prat eller i Dina tankar under en hel dag.

Våga prova, Det passar kanske bra när Du iaf ligger och behöver nåt att göra.

Det var dagens råd...

Lycka till.

2008-09-10 @ 11:23:47
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: Denise

Du har blivit nominerad till en av mina favoritbloggar! Kolla http://dandersson.blogg.se/2008/september/nominerad.html

2008-09-10 @ 17:59:11
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0