Sirap

Gud vad dagarna går sakta nu tycker jag.
Det händer absolut ingenting, och jag blir bara mer och mer förslöad......
Men idag har jag iaf putsat alla fönster in- och utvändigt. Och dammsugit.
Tänkte jag skulle ta och baka lite bullar också nån dag.
Förutom att det är årets viktigaste dag på lördag *fniss*, så är det ju även Kanelbullens dag!
Så ska jag väl pallra mig iväg på Hammarn också och inhandla lite spiritus tills på lördag.
Hela september blev en vit månad, så det kan man väl fira med lite vin ha ha!

Träffade Hanna S och Hanna F för nån vecka sen och vi pratade om att det vore för jävla kul om
vi tog och drog ihop en "Aktsam-fest" nånting framöver, eller vad säger ni gamla Aktsammare?
Man saknar ju de roliga sammankomster vi hade....skulle vara kul med en liten reunion.
Får väl se om nån/några är villiga att styra upp det hela.

Nu ska jag försöka återskapa en schysst spelningslista på datorn, måste ju ha nån bra musik tills på lördag.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej, en reunion låter jätte roligt! Då hoppas jag att så många som möjligt kan/får komma.



Ulrika

2008-09-30 @ 19:01:12
URL: http://ullda.blogg.se/
Postat av: Jill

Hej !

Om Ni planerar i tid finns det kanske en liten möjlighet att få besök långt söder ifrån också...

2008-10-01 @ 13:56:04
Postat av: johanna

Jamen visst vore det skoj, tjejer!

2008-10-01 @ 14:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0