Ketchupeffekten?

Ibland händer det ingenting och ibland bara exploderar det av erbjudanden.
Nä, nu överdrev jag väl lite....men faktiskt har två (2) stycken personer undrat vad jag ska göra i helgen och om jag inte ska hänga med ut.
Två av varandra helt oberoende personer, en i Bisp och en i Sundsvall.
Känns najs att vara lite eftertraktad ha ha!
TYVÄRR har jag tackat nej, eftersom jag fortfarande är så himla förkyld, kroppen skulle INTE fixa ett partaj just nu.
Men det är SÅ trevligt att bli tillfrågad!

Tänk bara om jobberbjudandena kunde hagla också....

Imorrn måste jag ta mig i kragen lite och valla runt dammsugaren några varv, innan det kommer några tårtsugna människor. Så ska jag på Hammarn och fika med A, och hämta två tårtor på Brödbiten.
Nicolas har beställt tacos till födelsedagsmiddag imorrn, så det får det bli!

Nä, tillbaks till soffan och mina attiraljer.
Så här kul har jag på dagarna...





Ha ha vilken otroligt lidande min jag fick till!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ha,ha! Du ser verkligen "sjuk" ut...:)

Krya på dig!!!

2008-09-11 @ 17:14:54
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: Denise

Faktum är att jag ser på bilden att du absolut behöver en redig grogg! :d

2008-09-11 @ 17:15:59
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: Helene

Haha snygg bild....den där blicken känner jag igen hos mig själv just jag tittar mig i spegeln ,duvetvadjagmenar hm! Vi hörs.

2008-09-11 @ 17:17:20
Postat av: ewa

Mjahaja, det händer saker iaf. men det blir kanske inte alltid det man vill just nu. Men Du blev ju på lite bättre humör pga förfrågn om att gå på fest!! Och det är väl också nåt att glädjas åt, som Du säjer.

Men Du kunde inte låte bli att jobben skulle hagla likadant.....

Men det fanns bara 1 inte-ord..Bra!

2008-09-11 @ 19:46:46
Postat av: Hanna

Jaa du ser verkligen sjuk ut!!! Hoppas att du blir bättre snart så kanske jag kan komma och hälsa på till veckan! Krya på dig och en stor kram

2008-09-12 @ 19:48:35
Postat av: johanna

Tack för era krya-på-dig hälsningar!

Känner faktsiskt redan att jag mår lite bättre..

2008-09-12 @ 21:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0