I´m a girl of many wishes

Låg och tittade på tönt-Malou på fyran i morse, hon var på Bokmässan i Göteborg.
Åh vad jag önskar att jag också fick gå på bokmässan!
Det skulle vara så kul att träffa alla braiga författare. Sen så är det ju så många nya böcker den här hösten som man vill ha, Liza Marklund, Denise Rudberg, Camilla Läckberg, Åsa Larsson, Martina Haag....
Tänk att få gå och frossa bland nya krispiga böcker en hel dag!
Nästa år måste jag nog styra upp en resa dit.

Sen har vi ju det där med min födelsedag också. Jag måste nog revidera min önskelista lite, det har tillkommit några saker. Först måste jag bara få klargöra en grej här...det finns många som inte alls gillar att fira födelsedagar, de åker bort, avsäger sig all uppvaktning, en del tycker det är lite "fult" att vilja bli uppvaktad och försöker glömma bort att de fyller år, och all respekt till dem. Men jag tycker det är helt otroligt roligt att fylla år och ha kalas!!
Vardagen är ju ändå bara en grå sörja så då kan man väl få glamma till det lite en gång per år?!
I löööve paket och uppvaktning!
Så, då har jag fått det sagt.

Iaf, här kommer en uppdaterad önskelista:

*äggkoppar
*brödkniv och brödlåda
*fotvårdsbehandling
*presentkort på IKEA, Jess Frisörer
*en ny gryta
*en ny stekpanna (rejäl ska den vara, inget från Rusta)
*grårandiga mystofflor från Granit
*duschcreme och bodybutter som luktar marschmallows från fluffbabes.se
*pengar
*ett jobb
*böcker....de nyaste av författarna jag räknade upp ovan
*en utlandsresa
*ny vattenpump, kamrem, bromsslang och spännrullar till Passaten
*en ny mobil (helst en sån här, men den här går oxå bra)

Ja det var väl allt.....
Nu ska jag hämta ut ett enormt paket från H&M (vinterkläder till barnen, inte en enda trasa till mig),
och hämta ungarna på skolan.
Adiós.

Kommentarer
Postat av: mia

vill man ha paket så vill man ha fest...vilken tid ska vi komma?????

2008-09-25 @ 19:33:32
Postat av: jon

Tänkte faktiskt bjuda upp dig och några fler på paj och vin på kvällen! Vi kan höras mer om det..!

2008-09-25 @ 19:48:10
Postat av: Marja

Började idag sent så jag hörde (medans jag stog i köket & målade) vad som sa:s. Håller med dig om bokmässan. Visst blir man sugen på lite ny färska böcker. Många intressanta titlar finns nu till försäljning.

2008-09-25 @ 22:34:55
Postat av: Jill

Kalas är kul... fylla år också trots att det innebär att man blir ett år äldre.... men man är ju inte så farligt gammal än....

Så passa på att fira ordentligt

Kram

2008-09-26 @ 09:34:01
Postat av: mia

är tårtan bjuden också???

2008-09-26 @ 11:27:16
Postat av: Helena

Du menar att det är den viktigaste dagen på hela året även för dig!! =)

2008-09-26 @ 12:00:42
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Mia: Givetvis

2008-09-26 @ 22:33:49
Postat av: Johanna

Nu vart det ju fel...



Mia: Givetvis

Helena: Jajamän!

2008-09-26 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0