Årets viktigaste dag...

...tyckte Nicolas att det var igår! Rätt skön inställning till livet, när man tycker att ens födelsedag är årets viktigaste dag...

Jag och M har spelat på lotto och trav idag, drömmandes om miljonvinst...men icke, lite drygt 300 spänn blev det iaf, så vi spelar gratis nästa helg i allafall.

Här har jag snott en never-ending-lista.....

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Chewbacca, cool kille.

Tycker du att du är attraktiv:  Njaae.. kanske när man piffat till sig

Vad är du allergisk mot: Starkt parfymerade krämer och hårfärgningsmedel

Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nej

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Ingen aning

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: nyckelknippa?

Vilken svordom använder du mest: Nå djävulskt

Äger du en iPod: nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 06.45

Hur många resväskor äger du: En grön. Julklapp från Z-Lyften om jag inte minns fel.

Var köper du dina matvaror ifrån: Ica för det mesta

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Ja

Har några av dina vänner barn: Ja.

Har någon någonsin kallat dig lat: Ja ha ha!.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu: I bilen sitter Fredric Forsman, underbarnet från Nynäshamn

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Beror alldeles på

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nej

Vad åt du till middag: Kotlett och rotfruktsgratäng

Använder du huvtröjor: Ja

Har du någonsin deltagit i en demonstration: Ja

Vem var den sista som ringde dig: Mamma

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Piratgungan

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Säkert.

Vilket riktnummer befinner du dig i: 0696

Tittade du på tecknat när du var liten: Gjorde inte alla det?

Hur många syskon har du: Fyra

Är du blyg inför det motsatta könet: Nej inte speciellt

Äger du några band t-shirts: En AC/DC och en Pink Floyd

När flög du senast? I januari

Hur många stolar står kring ditt köksbord: Fyra

Pratar du några andra språk: Engelska. Förstår franska hjälpligt.

Diskar du din egen disk: Nej det gör diskmaskinen

Har du gråtit offentligt: Ja

Försöker du alltid lära dig nya saker: Ja när tillfälle ges

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Vill ha en till tatuering, i nacken.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Klart han får om han vill. Men inte "borde"!

Kan du kasta macka: Nix

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Reklamlära och Dekoration.

Gillar du att flyga flygplan: Förut innan jag fick barn tyckte jag det var döhöftigt. Det tycker jag INTE nu.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner: Humor

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Hmmm...skönheten ligger i betraktarens ögon, svarar jag på den.

När sov du senast på golvet: Ehhh... för 10 år sen kanske???

Vilken är din favoritdrink: Frippes hemmagjorda

Gillar du din boendesituation: Jodå

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Minst 6.

Äter du frukost dagligen: Så gott som.

Är dina dagar fullbokade och stressiga: I wish..........

Vilken är din favoritfrukt: Jordgubbar...fast det är väl ett bär?

Tror du på liv på andra planeter: Vi kan väl inte vara ensamma i hela stora universum??

Tror du att Gud är man eller kvinna: Man faktiskt.

Hur valde dina föräldrar ditt namn: Oj, lång historia. Men jag kan avslöja att mitt tilltalsnamn när jag var nyfödd var Jeanette, sen ändrades det till Johanna när jag var ett år eller nåt sånt, numera är Jeanette mitt andranamn.

Gillar du senap: Ja,.

Skulle du säga att du är trendig: Nej. Fast visst, jag ser väl inte ut som nån relik från 70-talet heller...


Kommentarer
Postat av: Denise

Inflyttningsfest? Ha ha ha, jag börjar allvarligt fundera på om man ska lägga ner festandet. Man är ju som tagen ur en komedi efter ett glas och det är jobbigt i längden :)

2008-09-14 @ 14:48:40
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: moster

Och hur får man de där frågorna till sin blogg?

Ja, jag vet att jag inte är ngn datanörd, vilket man säkert ej behöver vara för att fatta detta, jag vet det också ha,ha!

2008-09-14 @ 20:11:56
Postat av: johanna

Denise: Om några dagar (dvs. närmare helgen) har du reviderat din åsikt!;)



Ewa: Du kopierar dem bara direkt från bloggen och klistrar in i din egen. Jag kan komma upp och visa dig.....

2008-09-15 @ 11:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0