Tra la la!

Det verkar som om en av mina önskningar på listan slår in redan innan jag fyllt år...!
Jag har fått ett litet jobb!!!!
Dom ringde från Nipis idag och undrade om jag kunde komma dit imorrn och träffa dom, sen skulle
jag få gå introduktion nästa vecka. Ja, det kan jag, sa jag!
Känns jätteskönt att kunna dra in lite extra stålars.
Och jätteskönt att komma ut och träffa lite folk.
Har väl inte riktigt gett upp önskan om att få jobba med försäkringar igen, men tills vidare är det ju helbra att få jobba lite extra. Jag tackar och tar emot!

På lördag har kusin Anders och Paulin lovat att komma hit och ta med sig Rock Band!!
Fan vad kuuuuul!!!
Lite paj, lite drinkar, sen ska vi ge värsta konserten ha ha ha!!

Åhhh vad jag blev på bra humör nu!
Nu ska jag återgå till mitt bullbak.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Går det bra om jag oxå kommer på kvällen på lördag eller på söndag??

Ska förhoppningsvis äntligen till Sundsvall på lördag på dagen, och då vet man ju inte när man kommer hem. Men bara kanske.

2008-10-02 @ 13:19:18
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men vad roligt!! grattis grattis!!

2008-10-02 @ 17:55:28
Postat av: johanna

Tackar tackar!

2008-10-02 @ 18:45:37
Postat av: moster

Blir inte alls förvånad, som sagt, att Du får jobb.

Man får vad man behöver när man behöver det men man vet inte och kan inte välja vad som kommer, tror jag alltså.

Nu har jag fotat o googlat och skrivit ner fakta osv för att sätta in fler prylar på Blocket- imorron.

2008-10-02 @ 19:22:39
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: Åsa

Stort grattis!

Kul att det äntligen händer lite skojiga saker hos dig!

Kram!

2008-10-02 @ 20:17:11
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: johanna

Åsa: Ja det är nice när det vänder...!

2008-10-02 @ 21:14:37
Postat av: Hanna

Grattis till jobbet!!! Alltid bra med extra pengar;)

Kommer du på söndag?

En stor kram

2008-10-02 @ 22:44:03
Postat av: johanna

Hanna: Jag måste hålla det lite öppet, beror alldeles på hur jag mår på söndag.....jag skickar ett sms!

2008-10-03 @ 08:01:36
Postat av: Jill

GRATTIS !!!!

Nu vänder det ska du se och innan Du vet om det så har det blivit ett jobb i denna tokiga branch igen...

Bakar bullar.... skickar Du ner någon till migfniss

2008-10-03 @ 09:28:33
Postat av: johanna

Jill: Jag kan ta kort på dom och lägga ut på bloggen! Skådebröd ha ha!

2008-10-03 @ 14:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0