Jaha...?

Har nu varit i stan hela dan och gått på två intervjuer.
Vet inte om jag är så mycket klokare efter det....
Jag hade faktiskt inte tvekat en sekund om det inte vore för att lönen är ganska kass.
Det ska ju löna sig att jobba också, med tanke på att det blir en hel del resor.
Sen vet jag inte riktigt hur det funkar med Manpower om man förbinder sig att jobba de där sex månaderna eller om det går att bryta om man får jobb på hemmaplan.
Fan vad trist att dom ska betala så dåligt.
Arbetsplatsen verkar jättebra, fina lokaler och ungefär samma arb.uppgifter som på Aktsam, fast lite andra typer av försäkringar.
Men jag vet inte......

Iallafall när jag var hos min frissa idag så sa hon att Red Rock skulle ha öppet i morrn kväll!
Kan ju vara läge att slinka in dit då imorrn! Om det är nåt bra band som spelar förstås....

Nä, nu ska jag tammetusan beställa en pizza, är vrålhungrig, ungarna har redan ätit, Frippe är i Timrå på hockey och jag orkar inte laga middag.

Adios!

Kommentarer
Postat av: ewa

Tycker det låter kul lyxigt med att kunna säja "min frissa". Tror jag varit till en frissa 3ggr i mitt liv!

2008-10-24 @ 10:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0