Down

Fy, nu blev jag så där nere igen.
Frippe berättade idag att dom kanske måste varsla 4 st till på hans jobb.
Då får han ju gå direkt kan jag säga.
Men det skulle inte hända nåt före jul iallafall.
Åhhhh jävla skit, vad illa det går för Sverige nu.

Var på arb.förm. idag också.
Inte så lysande framtidsutsikter där heller.
Fast jag fick iaf veta att när mina stämplingsdagar är slut (typ i maj nästa år) så får jag 150 dagar till.
Eftersom jag har barn under arton år.
Känns ju bra!
Men gode gud, jag måste väl ha fått ett riktigt jobb innan maj nästa år...
Fast det trodde jag ju i april när jag blev arbetslös också, att jag skulle ha ett jobb före jul.
Verkar inte så....

Händer inte så mycket skoj just nu, känns inte som om jag har så mycket att blogga om.
Nu ska jag kvällsfika, sen ska vi nog se en skräckis: "Mirrors" med Kiefer Sutherland

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: ewa

Ska vi lida tillsammans..?? Jag mår skit.

2008-10-18 @ 20:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0