Ännu en dag

Idag gick jag för en gångs skull inte och la mig och slöade efter att jag skjutsat ungarna på skolan. Nej, jag åt frukost, sen hörde jag med Lisa om hon inte bjöd på en kopp kaffe. For dit vid 8.30 och kom inte därifrån förrän kvart i två!!
Vi hade en trevlig dag med kaffedrickning, korsordslösning, massa surr och alldeles för många cigaretter.
Denise var också där och pluggade etik och moral =)! Snart tar hon studenten, färdig & klar uska nästa vecka, grattis!

I övrigt händer det väl inte så mycket, same shit, different day......

Nä men, lite sudoku på det här så...

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha ja denna etik, fy fan. Lagom trist att skicka in halvgjorda uppgifter, men men.. I övermorgon är det lördag :)

2008-10-02 @ 09:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0