Aj!

Efter gårdagens crosscart-åkning har jag idag en del träningsvärk i axlarna och skinkorna(??!!)
Måste ha suttit och spänt mig omedvetet...
Vi hade iaf jättekul, det roligaste av allt var kanske att jag och Frippe, som skulle göra upp om tredje och fjärdeplatsen, slog vad om att förloraren fick bjuda på öl och köra hem.
Gissa vem som vann........HA HA HA jag!!!!!!!!!
Hornen växte ut i pannan, jag klämde gasen i botten och körde så leran sprutade och kom i mål på 3.25,04.
Inte nån rekordtid, men jag slog Frippe med tre sekunder, vilket var huvudsaken...
Emil vann, Anders kom tvåa, pappa fick nöja sig med en femteplats....men jag tror vi alla hade en skitrolig dag, som vi avslutade på Captain Cook med god mat och några öl.
Ni får väl kolla in bilderna här senare.

Idag tror jag jag har en sån här humörsbaksmälla, alltid när jag gjort nåt kul vill jag liksom bara fortsätta.
Så jag föreslog lite lätt för maken att vi skulle ta en sväng till Birsta och kolla in lite julgrejor, nya vinterskor till barna osv.
Det föll inte i så god jord, så nu är allting bara BOOOOORING.........tja, jag får väl lägga in en omgång tvätt till, vika torr tvätt, bädda sängen, gå omkring och titta på väggarna här hemma hela dan...det är ju MYCKET roligare.
Frippe tyckte vi kunde åka till Birsta nästa helg istället, men det är ju så lååångt till nästa helg....tycker jag.
Jag vill att det ska hända saker NUUUU på en gång.

Well well, nu ska jag ta en dusch och läsa söndags-skvallret från Aftonbladet och Expressen.

Kommentarer
Postat av: Jill

Vilken kul upplevelse... ja att slå Frippe alltså

Själv har jag varit skitförkyld hela helgen.... inte kul

Orkade inte ens med en tjejmiddag i lördags

och av någon outgrundlig anledning sitter jag ändå på jobbet idag..... h mmmm

2008-10-20 @ 14:14:08
Postat av: Ulrika

Jag vet vad du menar! Körde Go-Cart i torsdagskväll, lite ont dan efter och mycket mera ont efter två dagar. Främst armarna och gasbenet kände jag av.



Men kul var det!

2008-10-20 @ 19:31:34
URL: http://ullda.blogg.se/
Postat av: johanna

Jill & Ulrika: Ja, det var askul! Trist med förkylning Jill, hoppas du mår bättre snart.

2008-10-20 @ 20:48:31
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Mria

Humörbaksmälla! Vilket bra ord! Förstår precis vad du menar, jag brukar också ha den! Hade varit svinkul att vara med, blev inte ens tjejfest för mig utan bara rännskita. :-(

Spännande med jobberbjudandena!

2008-10-22 @ 16:40:49
Postat av: johanna

Maria: Fan vad trist....!

Ja vi får väl se vad det leder till)=

2008-10-22 @ 21:12:39
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0