The end of the day....

Så var dagen slut igen, fasen vad dagarna går fort nu tycker jag.
Vill inte att det snart ska vara juni för vips är det sista augusti och sommarn är slut, det går så JÄKLA fort.
Som alltid när det börjar bli varmt och grönt och solen skiner så blir jag så otroligt sugen att köpa en jänkare.
Inuti mig bor det värsta raggaren, jag älskar att glida runt i stora snygga mullrande vrålåk.
Jag hade ett vrålåk en gång för 13 år sen, en candyröd Cheva Camaro -83:a med targa.
Jädrars vad vi cruisade i den, i tre somrar. Sen sålde vi den, mitt livs största misstag inser jag nu.
Min pappa har en fin Oldsmobile -66:a som jag visserligen får låna om jag är snäll (!), men jag blir  livrädd så fort jag ska låna nåt  snyggt och dyrt att jag köra på tok eller så, så jag drar mig lite.
Men jag ska nog repa mod och låna den nån gång i sommar.

Den här satt jag och suktade efter på Blocket igår:

image93

Kan nån ge mig 100 000 snälla?

Dagens bästa: VÄDRET!!!! Så härligt, jag och M tog bilen och for ett par repor på byn och hälsade på folk, helt oinbjudna. Trevligt!
Dagens sämsta: Att Patricia fick feber och ont i halsen nu på kvällskvisten. Hon får nog vara hemma från skolan imorrn.

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Jill

Vi köper en jänke ihopa!!!
Eller kanske lite långt avstånd *fniss*
Trevlig helg
Kram Jill

2008-05-30 @ 14:46:49
Postat av: johanna

Jamen precis!
Hittade en annan Camaro i Karlskrona faktiskt, men det blir ju så jäkla långt att fara & hämta den...vi kanske kan mötas på halva vägen??!!=)

2008-05-30 @ 16:26:27
Postat av: kickan

Men du! Pappa sa en gång för länge sen när han ville bli av med oldsmobilen, att om jag lyckades hitta en köpare så skulle jag få hälften av pengarna! Så du kan ju köpa den!!! Så får du bilen och jag lite pengar! Win-win situation så att säga =D
Är det 13 år sen ni hade den bilen?????? Shiiiiiiiiit. Minns att ni hämtade mej och kajsa i den från nåt disco på järå nån gång... är det så länge sen?????! Tiden går fort.....

2008-05-31 @ 01:11:07
Postat av: johanna

Ja vi köpte den 1995 och sålde den 1997. Time flies...

2008-05-31 @ 18:48:06
Postat av: Maria

Det var just det där med 13 år sen jag fastnade för också. 13 år!!! Det var ju igår vi var i Sollefteå och hängde ut genom fönstren och såg en orange puckomössa komma gående utanför restaurangen....Shit!!!!
Jag vill också ha en jänk!

2008-06-05 @ 10:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0