Jag ger snart upp

Senaste budet på bredbandsfronten är inkoppling tidigast nästa fredag.
Hej och hå.
Jag vill ju lägga ut en massa fina bilder på huset nu när allt är klart!!
Idag har jag målat klart under trappen och imorgon kommer en laddning möbler från IKEA.
Gardinerna från Jotex verkar vara på väg också.
Så till helgen ska väl det sista vara klart.
Det enda som fattas är nya utemöbler, men vi får väl dras med plastmöblerna en stund till.
Är ju inte direkt nåt utesittarväder just nu!

Kort inlägg - men jag måste hämta en son och åka ner på skolan och bevittna en cirkusföreställning som barna på fritids satt ihop. Ska bli intressant!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Jill

Inte utesittarväder ??
Jag sitter på uteplatsen varje kväll *fniss*

Ha det bäst
Kram Jill

2008-05-15 @ 15:29:34
Postat av: johanna

Jag VET att ni har högsommar i Malmö, men jag låtstas inte om det!!

2008-05-17 @ 10:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0