Husmorssemester

Jag kan meddela intresserade att jag tillbringar helgen på Södra Berget i Sundsvall, helt gratis & franco!
Min moster Ewa, som är engagerad i Allt För Byn frågade om jag kunde följa med hit i helgen och hjälpa till med att sälja t-shirts + program & sånt innan och efter föreställningarna.
Jamenvisst tyckte jag, boende, frukost och middag ingår. Heeeelt ok!
Så igår såg jag showen igen, har inte sett den sen premiären i november ifjol.
Riktigt skoj att se hur mycket dom har utvecklats. Skitkul!
Idag har jag ätit smarrig hotellfrukost och funderar på om jag ska ge mig iväg till Birsta en sväng.
Har inga åtaganden förrän vid sex-tiden ikväll.
Eller så kanske jag tar och drar mig tillbaks på rummet och slappar lite i den sköna hotellsängen?!
Får se hur jag gör...!

Har ÄNTLIGEN fått bekräftelse på att bredbandet är beställt och på väg.
Men det blir inte inkopplat förrän ändå nästa vecka nån gång.
Tålamod verkar vara nyckelordet när det gäller Telia.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0