Håhåjaja

Det var en trevlig middag igår, som lite senare utvecklades till värsta partajet.....
Det bjöds på gin & tonic, Irish Coffee, hemmamixade drinkar med frusna bär & Bacardi Razz, öl och cider.
Kom hem fem i morse så jag är ganska spak idag..........som sagt jag glömmer tydligen alltid bort att gå hem så fort det blir fest? Usch vilka dumheter. Fast det var ganska kul.
Nu ska jag gå och lägga mig på soffan.

Dagens bästa: Att Frippe har städat hela huset och lagat middag medan jag har varit bakis.
Dagens sämsta: Att Frippe har städat hela huset och lagat middag medan jag har varit bakis. Jag får ju dåligt samvete... Plus att man slösat bort en varm jättefin försommardag.

Kommentarer
Postat av: Denise

Hördu, det där med ångest är du inte ensammen om. Men just den här helgen har jag ingen särskild ångest.. inte som vanligt iaf!

2008-06-01 @ 12:25:35
URL: http://dandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0