Diskmaskinshaveri

Jahapp, så har första grejen pajat i nya huset.
Diskmaskinen valde att lägga av, så idag har jag beställt en ny från tretti.se.
Tills dess att den kommer är det handdisk som gäller, känns lite ovant!

Det blev faktiskt utgång på sista april, tvingade med min svägerska på hotellet i Bisp.
Var ganska kul, hamnade såklart på efterfest och var inte hemma förrän 5 på morgonen...
Vadå, har jag fyllt 30?? Där och då mitt i natten kändes efterfest till fem på morgonen som en jättebra idé.
Inte dan efter dock, då jag låg som en korusa och mådde illa hela dan.
Försäkte shapa upp mig och for till S på ettårskalas, kände mig lite otrevlig som satt och gäspade och var tråkig.....
Ska vara trevligare nästa gång!

Idag är jag pigg och fräsch, ska faktiskt åka hem och baka en kaka tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja numera är det nog bara att inse.... Brackafest=bakis...

Kram!

2008-05-03 @ 10:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0