Dax för pix!

Här kommer lite före- och efter bilder!

image73

Köket före

image74

Köket efter, sett från två håll

image75

Vardagsrum före

image76

...och efter sett från två håll

image77

image78

Gästrum/datarum före...

image79

...å efter

image80

Sovrum före

image81

och efter sett från två håll  (börjar det bli tjatigt tycker ni..??!)

image82

image83

Allrummet uppe före

image84

Efter, sett från... ja ni vet

image85

image86

Patricias rum före

image87

...och efter sett från bägge håll

image89

image90

Nicolas rum före

image91

och efter

image92

Det blev lite gryniga bilder, vet inte om det beror på fotografen eller det dåliga ljuset....

Tja vad blev gjort idag då?
Gräsmattan blev klippt (av Frippe ha ha ha)
Tvätten blev tvättad och hängd
Internet blev grundligt utforskat =)
Bloggen blev ordentligt uppdaterad (!)

Resten tar jag väl imorrn......
Förresten har ni hört "Curly Sue" med Takida?
Jädrans vilken bra låt.
Har kört den på repeat fyra gånger nu.

Så; till mitt nya mission, dagens bästa & sämsta!

Dagens bästa: Att bredbandet anlände till vårt jack så jag kunde ladda ner "Curly Sue"
Dagens sämsta: Att ungarna återigen lyckades börja slåss över en påse glass. Jag har nu konfiskerat tv:n och stereon på övervåningen i väntan på att dom ska bli sams igen.


Kommentarer
Postat av: Tina

Givetvis inte ni inräknade, men allt man hör är ju hur folk beter sig, man skäms ju!
Och jag ska komma hem! Har snart avverkat min 17 dagar i rad, bara 7 kvar nu!
Sen får jag lite ledigt, typ 4 dagar!
Lite jobbigt å se huset färdigt på bild faktiskt, man hade ju velat de in person!
Men det blir som sagt snart!

2008-05-29 @ 11:36:31
URL: http://tinawina.blogg.se
Postat av: johanna

Ok då! Du får väl skvallra för oss sen...
Jo, det är ju en helt annan sak att se det live, man får ju inte riktigt med allt på bild.

2008-05-29 @ 12:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0