Söndag...nej måndag menar jag

Påsken är över och imorgon börjar allvaret igen.
Fast jag tog faktiskt ledigt imorrn...eftersom jag ska till Sundsvall och klippa mig imorrn tyckte Frippe att jag lika gärna kunde åka på K-rauta (eller kanske nyöppnade Bauhaus?) och inhandla klickgolven till nya huset.
Jaaa...okej då sa jag. Räknade ut att det handlar om ca 200 kg golv..........Hoppas skruttbilen klarar av det.
Nu är det nära, på fredag flyttar dom och på lördag börjar vi riva matta.
Min kompis M ringde helt oförhappandes till Frippe häromdan och erbjöd sig att hjälpa oss med "vad som helst"...passa barna, laga mat, hjälpa till att städa, packa, riva mattor...
Gud vad glad jag blev. Ibland kommer det saker och ting från helt oväntade håll minsann.

Hoppas ni har haft en trevlig långhelg, själv mår jag lite sådär, men det går väl över.
Jag bjussar på ett schysst citat som slutkläm på det här inlägget!

"Det är en konst att omge sig med människor som vill en väl"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0