Måste bara slå ett slag för.....

...denna grupp igen; KILLSWITCH ENGAGE.

image42

Det är sällan jag fastnar för "ny" musik (som alltså inte är gjord på -70, -80 eller -90-talet...)
men det här är tammefasen det bästa jag har hört på länge.
Blir alldeles lycklig när jag sätter mig i bilen (det enda stället jag lyssnar på musik på)
och drar upp volymen....
Ok, det kanske inte är den mest lättlyssnade musiken om man gillar dansband, pop eller disco,
men i min smak är det alldeles förträffligt.
Som Frippe sa häromdan: "Det kanske blir dödsmetallare av dig också nån gång..."
Ha ha.

Kommentarer
Postat av: Paulin

Ja, visst är de bra?!?! :D Jag diggar de skitmycket också, fan sångaren är ju helt grym. Har du hört deras version av Holy Diver? Så jäkla mycket bättre än originalet...:P

2008-03-10 @ 14:35:47
Postat av: johanna

Jodå, har hela skivan på datorn, ska bränna ner den.
Lyssnar just nu på enstaka låtar som jag bränt på en "blandskiva"...

2008-03-10 @ 15:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0