Helgbestyr

Funderar på om vi ska åka upp på pimpeln. Det snöar ju litegrann, men det kan ju vara skönt att komma ut en sväng. Får nog bli så. På med den nya vinter-outfiten så ska det nog gå bra.
När jag insåg att jag hade fått lön från Aktsam den här månaden också, var jag ju bara tvungen att impulsshoppa lite...
Hittade jacka+täckbyxor på halva priset på Sportringen. Och eftersom jag alltid går omkring på vintrarna i Halénsjackor för 249 spänn och fryser tyckte jag att jag skulle unna mig ett ordentligt vinter-kit.
Så jag slog till på en svart jacka och ett par combat-mönstrade täckbrallor för summa summarum 1894 pistoler.
Men nu kommer jag aldrig att frysa mer!

Ikväll blir det 40-årspartaj. Ska försöka ta det liiite lugnt, orkar inte vara råbakis imorrn. Får se hur det går med den saken. Vi åker till M&T och förfestar innan....

Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0