Snart midsommar

Håller på att spåna ihop en meny inför helgen.
Vad sägs om det här:

Midsommarafton:
Buffé med tjälknul, potatisgratäng, stekt kyckling, grönsallad, tzatziki, svampsås, bröd, smör & ost













Till det dricker vi öl, cider eller rumpunch och avslutar med melon, jordgubbar och ananas
med kex och goda ostar.




                              

 



 



På Midsommardagen blir det troligtvis grillat av nåt slag med guacamole och klyftpotatis.
 


   

Blir väl bra va?

Nu ska jag göra lita nytta, hänga tvätt och byta sängkläder.
Imorgon bär det av till Sundsvall, mot IKEA och Ica Maxi för att inhandla dessa kulinariska matvaror.
Och så ska jag köpa en sån här till barna:



(tror inte killen ingår)

Dagens bästa: Att det inte har regnat än (tvätten torkar fort)
Dagens sämsta: Att jag blev sittande så länge framför datorn...........







Kommentarer
Postat av: Ulrika

Mums, det där blir gott! Ska till och hitta på nåt gott själv. Tror inte att det blir Kul i Backen för oss, det blir ju 900 spänn för en kväll, tror inte det....

2008-06-17 @ 18:45:53
Postat av: Paulin

Jaa, helt sjukt egentligen. Vad man kan luras ;)

Tack så mycket! Iallafall, vi kommer så gärna på samkvämet i slutet på juli! Snyggt kort vi fick :D

2008-06-17 @ 23:27:34
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: johanna

Nä, jag håller med, lite för mycket pengar när man är många....Trevlig midsommar!

2008-06-17 @ 23:27:38
Postat av: Suss

Jösses.. man blir ju hungrig av de där bilderna.

2008-06-23 @ 09:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0