Nä nu

Det här fina vädret gör mig bara mer och mer beslutsam över att jag nog måste köpa en jänkare??!!
Nu har jag surfat blocket, bilweb, bytbil.com, annonsfynd.se, motorbörsen, you name it.
Finns hur mycket tänkbara objekt som helst.
Helst vill jag inte åka längre söderut än Gävle eller norrut än Umeå och hämta den.
Guuuuuuuud, jag är så HÄR nära (måttar en halv millimeter) att bara dra iväg och köpa en.
Men så var det ju det där med att jag har en man som vill ha ett ord med i laget också.
Som liksom inte tycker att vi har råd....som påpekar att jag är arbetslös.....glädjedödare säger jag.
Men det kan väl aldrig vara nyttigt att ge upp en dröm bara så där? Då blir jag ju aldrig (materiellt) lycklig?!
My God.
Fortsättning lär följa.

Dagens bästa: Att jag äntligen beställt kåpor till extraljusen.
Dagens sämsta: Att jag varit så rastlöööööööööös idag. Booooooring!

Kommentarer
Postat av: Frida Carolin

härligt!
kram

2008-06-02 @ 21:46:45
URL: http://fridacarolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0