Jaha, utmanad av Denise...

15 år sen - 1993

Då skulle jag snart fylla 20, bodde med Frippe i Sundsvall och levde väl mest loppan på alla krogar i stan om helgerna.
Jobbade i receptionen på Komvux.
  
 10 år sedan - 1998

Då var Patricia nyfödd, så man gick väl mest omkring och ammade och bytte blöjor ha ha!

5 år sen - 2003

Jobbade gjorde jag på Z-Lyften, gifte mig i juni och fyllde 30 i oktober. Ett händelserikt år!

3 år sen - 2005

Då hade jag sagt upp mig från Z och börjat på Aktsam. Bra karriärsval, trivdes som fisken i vattnet på Aktsam. Synd att dom jävlarna la ner verksamheten bara.

1 år sen - 2007

Ja vad gjorde jag ifjol? Jobbade med bilskador (skitkul!), var till Mallis en sväng. Mycket mer hände det nog inte.

3 månader sen - Mars

Då blev jag petad från Länets. Inte så skoj då, men nu inser jag att det inte hade kunnat bli bättre.
Dessutom höll vi precis på att måla och dona i vårt nya hus.

I går - 29 juni

Tvättade jag och hälsade på mormor som fyllde år.

I dag - 30 juni

Har jag också tvättat, klippt gräset och fastnat flera timmar framför datorn. (Börjar få en rejäl huvudvärk just nu)

I morgon - 1 juli

Då ska jag ladda ner lite schysst musik bland annat. Är även bjuden på mat till M.

Om ett år - 2009

Då hoppas jag att jag har ett najsigt jobb.

Jaha, ni som läser detta får så lov att göra samma grej ni med =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tja! Måste bara berätta nåt sjukt! Fick ett rek med posten idag, jävligt fundersam över vad det kunde vara. Visade sig vara en vinst från en tävling som jag gjorde på Svenska äggs (!) hemsida, en IPod Nano!!! Sjukt va! Jag är typ svinglad! Imorrn är det min tur att ge mig på gräsmattan. Med ipod i öronen :-) Kram!

2008-06-30 @ 23:16:25
Postat av: Marie

jag såg bilderna och jag är bara liiiiiiiite avis =)

2008-07-01 @ 10:48:54
URL: http://din.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Heheh, nu har jag gjort DET oxå.....

2008-07-01 @ 20:16:02
Postat av: Mariana

jaha nu ha ja även läst det så ja gör väl de ja med 'ler hoppas allt är bra med dig kramen

2008-07-01 @ 22:40:09
URL: http://snutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0