Då var midsommar över

Helgen blev lugn och fin, höjdpunkten var väl när Brolle gled in på altanen...
Alltså ni skulle ha sett två 11-åringar som höll på att kissa på sig av anspänning!
(Vi hade ju kompisar från Sundsvall på besök här som hade med sig sina barn)
Först när jag berättade att Brolle var på väg hit trodde dom att jag hittade på "ja, sääääkert, eller huuuur mamma, lägg av och hitta påååå!"
Sen när han stod i hallen SKREK dom rätt ut och sprang och gömde sig i garaget.....
Dom skickade fram Nicolas för att peta på honom, sen stod dom bakom en gardin och asgarvade!!
Ja herregud, dessa småtjejer.....
Fast vi vuxna tjejer var inte så dåliga vi heller, ha ha ha!
Helene sprang och sminkade sig och jag fick magkatarr innan han kom så jag var tvungen att gå och ta en Losec.
Sen försökte vi spela coola och bjuda honom på grogg när han kom... ha ha ha.
Han var iaf jättetrevlig (han hade tjejen, Elin Lantto, med sig också, annars hade vi bett om ett kort med oss på också=),
skrev autografer åt ungarna och tackade så mycket för lånet av tältet.
Enligt uppgift finns nu tältet på Hotell Hammarstrand, så jag ska väl bege mig dit och hämta det nån dag.

Annars så har vi mest ätit, surrat, spelat fotbolll och hoppat studsmatta hela helgen. Ja, de två senaste sakerna har väl ungarna ägnat sig mest åt.
Vet inte om vi ska ut på cruisingen på lördag, blir det utgång så ska jag vara nykter och köra.
Nu blir det inget mer alko-intag innan detta. 
Då ska vi tälta och festivala en hel helg.

Nu ska jag spela lite Guitar Hero, det var länge sen.

Helgens bästa: Brolle såklart!
Helgens sämsta: Att det varit så skiftande väder. Lite mer värme skulle inte ha skadat.



Kommentarer
Postat av: Jill

Shit vad avundsjuk jag blev nu.....

2008-06-25 @ 10:49:40
Postat av: Helene

Ha,ha,ha!!!! Det blev en massa surr på jobbet med mobilen i vädret. Även en massa sms.svar. Ja undra vad vi ska hitta på när ni kommer ner till oss :D

2008-06-26 @ 17:21:53
Postat av: johanna

Ja, vi har ju funderat på det och jag undrar om inte Markoolio blir bra?? Fast jag skulle nog föredra Mikael Persbrandt, fixar ni det???!!=)

2008-06-26 @ 22:25:16
Postat av: Paulin

Vad latttjolajban-kul vi ska ha på Rockweekend! ^^

2008-06-26 @ 23:26:09
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0