Bilbingo igen...

...men ingen vinst. Fast jag var jävligt nära att vinna 500 spänn!
Alltid lika spännande...!
Imorgon är det skolavslutning, trist att det inte verkar bli nåt bra väder.
Å inte ska det bli finväder till midsommar heller, säger experterna.
Det vore ju jävligt trist, vi kommer att ha främmande hela helgen som har tre barn med sig.
Tänk er fem ungar som måste sitta inne och ha tråkigt en hel helg....
Ska åka ner till Sundsvall nästa vecka, och tänkte då investera i en studsmatta.
Vore ju synd om den ska stå oanvänd under hela midsommarhelgen....
Hade bara tänkt ta det lugnt hela midsommar, bara äta och dricka gott. Ingen utgång!
Vad ska ni göra i midsommar?

Dagens bästa:
Att barna nu äntligen fått sommarlov. Sovmorgon!!
Dagens sämsta: Vädret. Need I say more? (man är aldrig nöjd)

Kommentarer
Postat av: Denise

På midsommar då det är världens hålligång överallt är man oturligt nog pank! Så jag lär nog sitta hos mamma och äta mat i min nyinköpta klänning, tills jag somnar. Lät kul va? :P

2008-06-13 @ 15:52:51
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: Mariana

UTGÅNG UTGÅNG UTGÅNG ska de bli....... o de ska bli sååå skoj ska på backen hoppas på bättre väder bara kallt att svänga sina lurviga i kjol kanske:() Take care vännen hoppas att du ha haft en superskoj kväll i stora staden kramen

2008-06-15 @ 19:57:16
URL: http://snutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0