Hoppsan

Det är lite farligt att sitta framför Internet och surfa.
En knapptryckning här, en knapptryckning där och vips har man bokat en frisörtid i Sundsvall imorrn kl 11.
Nu måste jag verkligen röja upp i ekonomin, betala räkningar och börja nalla på sparkontot.
Fy vad trist!

På fredag ska vi ha ett litet samkväm med några släktingar och kompisar.
Det blir lite bål, lite grillat, lite snittar, lite öl, lite cider, lite naket....ha ha närå.
Det blir nog skoj.

Fasiken vilket bra torkväder det är idag, jag älskar verkligen att tvätta och hänga kläder ute.
Alltid lika trist när det blir vinter och man måste hänga inne.

Nu ska jag lyssna på min vän Job Andersson och garva lite grann.

Nä just ja, betala räkningar först var det ja..........

Tjarå!

Kommentarer
Postat av: moster Ewa

MEN VA KUL!! Vi kommer såklart och myser med Er alla!!! Vilken tid är det?

He,he, nu blev Du lite rädd va? Jag bara skojar med Dig.

2008-07-23 @ 15:31:48
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: johanna

Ni SKA få komma på middag, bara Daniel kan bestämma sig när han har tid!! =)

2008-07-23 @ 16:12:13
Postat av: Denise

Men vad roligt att åka o klippa sig! Skulle jag också behöva.. puh! :D

2008-07-23 @ 20:53:47
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: johanna

Denise: Nja, det vart ju ingen klipning, men det blev nya slingor! Jag blev helnöjd.

2008-07-24 @ 17:18:19
Postat av: ewa

Nejdå, jag försökte bara vara rolig! Inga problem, vi tar den där middan framöver- det blir ju en höst också med fina ljumma kvällar, har jag bestämt!

2008-07-25 @ 19:12:54
URL: http://ewahjonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0