Update

Nu har jag stökat bort julen.
Hade inte så mycket grejer framme så det gick rätt fort.
Men jag är heeeelt slut, sitter fortfarande och försöker ta igen andan.
Ska göra ett nytt besök på Björkhammar imorgon, nu får dom fan ställa en diagnos, jag kan ju för helvete inte andas snart! Jag tror det är lunginflammation, får se vad doktorn säger imorrn.

Annars har helgen varit lugn, har inte orkat göra så mycket.
Barnen klippte sig på Min Salong i fredags, dom blev så fina! Patricia klippte nästan av halva håret...modigt!
Det var ända ner till rumpan förut, nu är det strax nedanför axlarna.
Nicolas fick sedvanlig snagg, sen fick han orange färg over hela huvet!
Har tjall med digitalkameran just nu, annars skulle ni fått sett bilder. 
Igår var Frippe på hockey, Patricia hos en kompis så jag och Nicolas hade mysdag, vi åt hamburgare med pommes, åt godis och tittade på tv.
Sen har jag lånat Grey´s Anatomy av syrran, två första säsongerna. Med tanke på att jag kanske ska vara hemma från jobbet till veckan också, så måste jag ju ha nåt att göra...Började titta lite igår och det verkar lovande.

Nu ska jag äta frukost (!).
Har ingen vidare matlust nuförtiden, så jag glömmer bort att äta.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Marja

Trista att höra att du inte känner dig bättre. Trodde att jag skulle få träffa dig på jobbet till veckan. Hoppas du får dunder-medicin så du snart är tillbaka hos oss.
Såg &-så Grey´s på dvd & det gick inte att sluta titta. Som att läsa en bra bok, man vill bara ha mer & mer & mer... Kram...

2008-01-13 @ 19:47:17
URL: http://marjamej80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0