Seg i skallen

Åhh, denna ljuvliga hostmedicin som tar bort allt det onda...!
Om ni tycker jag verkar svamlig idag så är det helt rätt....
Fick min Cocillana igår, tog väl kanske liiite mer än vad jag skulle och gled in i en drömlös sömn sittandes i soffan framför tv:n igår kväll...huvudet kändes skönt inbäddad i bomull och luftrören fick vila några timmar.
Vaknade och kände mig frusen, tog tempen och insåg att jag hade 39,5 i feber, inte undra på att jag var helt groggy. Är inte just någe piggare idag, hostan vägrar ge med sig, så jag ska upprepa samma procedur ikväll.

By the way, har hittat en skitbra låt på Guitar Hero som jag har laddat ned, "My curse" med gruppen Killswitch Engage.
Har aldrig hört talas om dem tidigare, men jävlar vilken bra låt.
Kan beskådas här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0