Onsdag

Idag var Daniel hit med en "krya-på-dig"-present från mina arbetskollegor.
Jag fick en jättefin liten tavla där det stod "Vi tänker på dig".
Åhh vad glad jag blev, tack snälla ni!
Det börjar kännas lite trist att inte jobba nu faktiskt.
Jag är piggare nu och orkar mera men hostan är fortfarande envis.
Men det ska väl ge med sig nån gång!
På måndag ska jag jobba iallafall.

Den här veckan har jag plöjt första säsongen av House. Skitbra.
På kvällarna kollar jag och Frippe på Weeds eller Grey´s Anatomy. Det blir mycket tv-tittande.......
Försöker i den mån jag orkar att ta hand om det förfallna hemmet...dammsuga, plocka ur diskmaskin, tvätta.
Det går bra så länge jag tar det lugnt. Annars kommer hostattackerna som på beställning.

Just nu längtar jag mest efter solen.
Fan vad skönt det ska bli att slippa kallvädret en vecka.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Blev med jobb hela veckan jag! Bra för bankkontot, men sämre för House-kontot! Jaja det kommer väl fler chanser!! Ta och bli frisk nu!

2008-01-23 @ 20:09:26
URL: http://kickan.blogg.se
Postat av: Marja

Skönt att höra att du snart är tillbaka hos oss. Din plats har varit tom allt för länge. Kram...

2008-01-23 @ 21:15:20
URL: http://marjamej80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0