Lördag kväll

Min man tycker att den här lördagkvällen ska tillbringas framför en hockeymatch på tv:n.
Det tycker inte jag, så jag förpassar mig till datorn.
Jag har ju förvisso haft sällskap av dom här två killarna hela dan, så jag ska väl inte säga nåt om att ockupera tv:n...

image24

(Little Britain, asrolig serie)

För övrigt har jag hostat och kraxat hela dan, trodde igår att jag höll på att bli betydligt friskare, då hostan och rosslingarna nästan hade försvunnit, men ack vad jag bedrog mig i morse då jag vaknade av att jag höll på att kvävas. Håhåjaja.
Jaha, vad ska jag roa mig med i två timmar till då? Tills matchen är slut. Har löst alla korsord (åtminstone alla roliga) i Allers och surfat alla roliga sidor på nätet . I och för sig finns det en halvliter Häagen Dazs glass med Bailey´s smak i frysen och en hel del olästa böcker i bokhyllan men...orka. Läsa böcker alltså... Glass orkar man ju alltid! Kanske finns det nån fler gammal Allers med olösta korsord i...

Var ju iväg till frissan igår, och man kan säga att nu är jag tillbaka igen. Som mörkhårig.
Känns skönt!
Sen gjorde jag värsta kapet på Indiska, det var halva reapriset på typ allt!
Jag kapade åt mig en benvit poncho, en grå topp och en grå trikåklänning för 300 spänn!
Sen var jag tvungen att åka hem, lungorna hade jobbat övertid och jag fick flåsa tillbaks till bilen.

Nä, ska kolla om jag hittar nåt korsord.
Over & out.

Kommentarer
Postat av: Marja

Gillar inte heller hockey så vidare värst. Finns bättre att titta på.
Saknade dig igår men vi får ta igen det vid nästa tillställning. Är lite trött för det blev inte så många timmars sömn. Men det får jag ta igen vid ett senare tillfälle. Sköt om dig! Kram...

2008-01-19 @ 22:22:42
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: johanna

Ja, vi måste ju ha inflyttningsfest när vi kommer på Hammarn! Hörde av Daniel att det blev partaj ganska sent...hoppas ni hade kul!

2008-01-20 @ 12:50:53
Postat av: Marja

Det var jätte trevligt & sent blev det. Så ikväll ska jag försöka ta igen lite missad sömn. Kram...

2008-01-21 @ 21:18:08
URL: http://marjamej80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0