Lista

Snodd av Tina

OM MIG:

Namn - Johanna Jeanette Håkansson
Födelsedag - 4 oktober
Hemstad - Bispgården (hemby, snarare??!!)
Ögonfärg - Grön
Hårfärg - Mörkbrunt med röda slingor.
Längd - 165 cm
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Civilstatus - Gift
Värsta ovana - Rökningen.
Stjärntecken - Våg
Skostorlek - 39
Är dina föräldrar skilda - Ja
Skor i dag - Endast mormors hemstickade yllestrumpor
Rädslor - Död och sjukdom
Mål för året - Högre lön, roligare arbetsuppgifter?

ANTAL:
Antal personer du kysst - My God, ingen aning. 50??
Antal syskon - 4 små.
Antal piercings - Öronen och näsan, men näshålet har växt igen
Antal tatueringar - Två. Vill ständigt ha fler.

FAVORIT:
Mat - Kött, potatisgratäng, gorgonzolasås funkar alltid
Sport - Pass på den frågan
Djur - Katt, what else
Glass - Häagen Dazs
Godis - Choklad&salt lakrits
Låt - Varierar. Just nu är det My curse med Killswitch Engage
Tuggummi - Lakrits
Helgdag - Fredag
Årstid - Försommar
Tandkrämsmak - Whatever bara man känner sig fräsch efteråt
Radiostation - Lyssnar typ aldrig på radion

HAR DU NÅNSIN:
Varit kär - Ja ja
Blivit dissad - O ja
Dissat någon - Japp
Rymt hemifrån - Ja på den med...
Föreställt dig ditt ragg naken -Jag brukar alltid ha sjuka fantasier där folk är nakna, inte nödvändigttvis ett ragg, hellre på ett jobbmöte, kan jag fantisera om hur den som föreläser ser ut naken. Ja jag vet att jag är störd.
Skolkat - Yes
Sovit utomhus - Yes
Gråtit i skolan - Jodå
Spytt i skolan - Inte vad jag kommer ihåg
Velat bli modell - Möjligtvis när jag var väldigt liten
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag - Åtskilliga gånger
Sett en död människa - Nej
Använt droger - Mmmm
Ätit sushi - Nix
Retats - Dagligen

THIS OR THAT:
Cider eller öl - Cider
Pepsi eller Cola - Cola,
McDonalds eller Burger King - Max!
Kärlek eller sex - Kärlek
Choklad eller vanilj - Choklad och vanilj. Jag kan aldrig välja.
Jordgubbar eller blåbär - Jordgubbar
Kött eller vegetarian - Kött
Tv eller film - Tv, helt klart
Gitarr eller trummor - Gitarr såklart
Kinesiskt eller mexikanskt - Kina
Kakor eller paj - Paj
Mtv eller Z-tv - MTV

KAN DU:
Gå ner i splitt? - Nej
Skriva med båda händerna - Inte snyggt. 
Vissla - Japp
Blåsa en tuggummibubbla - Japp
Ha dina ögon i kors - Jadå
Nudda näsan med tungan - Nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade - Nicolas
Du pratade med - Patricia
Du msnade med - msnar inte
Du kramade - Nicolas
Du skällde på - Nån av barnen??

SENAST DU:
Skrattade - Nyss när Nicolas sa att han äter flingor "för det är bra för hans BMI"
Grät - I dag när det var ett sorgligt avsnitt av House
Filmen du såg - The Bucket List. Jättebra film med Jack Nicholson och Morgan Freeman.
Tuggade tuggummi - Kommer inte ihåg
Drog ett skämt - Sist jag var på jobbet??
Sjöng en sång - Längesen jag kunde sjunga nu, lungorna säger nej

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster - En översnöad bil
Lyssnar du på musik nu - Nej
Om ja, vad -
Vad har du på dig - tjocksockar, tights, tröja och poncho

HAR DU NÅGONSIN:
Blivit kallad hora - Jodå
Ljugit om din ålder -Ständigt när jag var tonåring för att få komma in på krogen. Funkade varje gång.
Bråkat utan anledning - Naturligtvis, jag är ju tjej...

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Druckit alkohol - Inte sen nyårsafton
Rökt - Inte sen nyårsafton
Shoppat - Ja, rea på Indiska förra veckan
Skejtat - ???? nej
Bakat - Nej , men tänkte baka semlor i helgen
Motionerat - Räknas dammsugning?
Solat - Nästa torsdag sitter jag på en balkong på Kanarieöarna vid den här tiden. Förhoppningsvis är det soligt där.


Kommentarer
Postat av: Denise

Hahaha, har näshålet växt igen? Vad tilltäppt det ska kännas :D

2008-02-13 @ 20:49:28
URL: http://dandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0