Tillbaks till verkligheten

Jahapp, så är man hemma igen då.
Kan inte säga att jag tycker det är speciellt skönt.
Jag brukar alltid ha värsta hemlängtan när jag är långt hemifrån, men den här gången ville jag fasen inte ens åka hem.
Har haft det såååå bra!
Helt underbart väder, inte för hett utan alldeles lagom.
God mat, min lunginflammation kändes som helt bortblåst, allting var bara helt suveränt.
Sista kvällen satt vi på balkongen, det var 21 grader kl 21, jag hade en tunn trikåklänning på mig och bara ben.
Jag sa till Frippe att vi måste göra om det här nästa år, att åka utomlands mitt i vintern. Vilken grej!

Så kom vi hem till slask, grå himmel och minusgrader. Fan vad deprimerande.
Inte känner jag för att jobba heller.
Dvs. jag vill hemskt gärna träffa mina arbetskamrater, men jag skulle gärna slippa arbeta ha ha ha !
Har noll inspiration. Vill inte sälja, vill jobba med skador.
Och gärna slippa åka till Östersund.
Men det kanske bara är ca tre veckor kvar av pendlande så man måste väl stå ut.

Ska lägga upp lite bilder från resan sen så ni får bevis på drömsemestern....

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Va skönt ni verkar ha haft det!

Kul att du är tillbaka, jag gillar verkligen din blogg! Du får mig att skratta!

Kram

2008-02-10 @ 16:53:12
URL: http://ullda.blogg.se/
Postat av: Marja

Ska bli kul att äntligen få träffa dig imorgon.
Snart, mycket snart, är vi tillbaka på byn. Så det blir nog inte så många veckor till i bilen. Kram...

2008-02-10 @ 22:04:28
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: johanna

Ulrika: ja, det har verkligen varit kanon! kul att du gillar bloggen!

Marja: Ja, gud vad skönt det ska bli att få komma på plats!

2008-02-11 @ 10:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0