Semester

Måste bara börja med denna helt sjuka bild, jag bjuder på den:

image30

Sinnessjuka familjen on holiday liksom...

image31

Lyckligt badande barn

image32

Utsikt från hotellbalkongen

image33

Min lillasyster (tillhör också sinnessjuk familj on holiday)

image34

Patricia & Nicolas på stranden i Amadores

image35

image36

Nicolas inväntar vågorna

image37

image38

Playa del Ingles by night

image39

Jag bjuder väl på den här oxå då, familjen Håkansson på en fin och samlad familjebild:

image40

Och slutligen, Nicolas åt pizza i en hel vecka. Men han verkar ha överlevt.

image41

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härliga bilder!!!
Du, Amadores-stranden... Ni nappade väl inte på en sån där visning där dom vill att man köper in sig på en vecka per år??

2008-02-15 @ 11:24:45
URL: http://ace67.blogg.se
Postat av: johanna

Ha ha, nä men det var jävligt nära!!
Dom haffade oss nere på strandpromenaden och erbjöd gratis skjuts fram & åter till Anfi beach, det skulle bjudas på lunch och grejer, men vi insåg att det var nåt fuffens, inget här i livet är gratis....så vi tog taxi till Amadores och var där en hel dag istället!

2008-02-15 @ 12:34:32
Postat av: Jenny

Gud var härligt det ser ut..jag blir så avundsjuk.
Hoppas att jag kommer iväg snart igen.

Hade så bra!

2008-02-15 @ 14:37:37
URL: http://jejjans.blogg.se/
Postat av: Marja

Kul att se det du berättat i bilder.
Jag vill, jag vill, jag vill så det gör ont, &-så åka!!! Men har en kär sambo som hela tiden påminner mig om att vi INTE har råd nu. Som om jag inte visste det men drömma e ju gratis, eller?! Kram...

2008-02-16 @ 20:17:18
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: johanna

Jenny: Ja det var riktigt skönt...kan verkligen rekommendera vintersemester!

Marja: Mmmm, surt att bli påmind om det! Ni får ta det hösten istället kanske? Då är det också fint att åka. Kram!

2008-02-17 @ 10:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0