Melodifestivalen!

Ha ha ha ja jag säger då det, CHRISTER SJÖGREN?????????
Hur många 50-taggare satt det inte ute i Sverige och röstade???!!!!
Låten var ju så dålig så det var roligt!!
Precis sån där musik spelades på dansrestaurangerna nere på Canarias.

Amy Diamond är ju duktig, men nog tycker jag att Michael Michailoff kunde fått en finalplats istf. Christer Sjögren...

Poodles + E-Type var väl lite skojiga, bra att de fick en andra chans.

Pausunderhållningen med Björn Gustafsson var ändå bäst tycker jag, fan vad rolig han är!

Ja ja, ska bli kul att följa detta spektakel några veckor.
Igår satt vi (nja, inte Frippe då...) klistrade framför tv:n, med sedvanligt svullande av hallon/blåbärspaj, chips och ostkrokar! Lär bli så några lördagar framöver.... på tal om svullning så har jag faktiskt promenerat en hel del på semestern, det blir ju lätt så när det är varmt och skönt och man gärna vill ta en titt på omgivningarna.
Men hur jävla roligt är det att promenera i det här grå-slask-skitvädret????
När jag blir pensionär ska jag köpa en lägenhet på Kanarieöarna och bo där mellan oktober-maj.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med om underhållningen...

Tja, ibland undrara man vilka som röstar på melodifestivalen...
Här hemma röstade ena sonen på E-type och andra på Amy...
Men Christer Sjögren...ja, vad säger man!

2008-02-10 @ 13:27:42
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Marja

Ja, tanterna måste ha jublat där hemma i tv-sofforna. Skäms på dom! Nä, hoppas inte han kommer längre än till finalen. Kan omöjligt ha röstat på låten, det är nog honom dom vill åt. Kram...

2008-02-10 @ 22:02:54
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: Mariana

Hojsan Johanna! Ja här sen man dom som varit på utlandet sköönt! Hoppas ni ha haft det bra! Ja jag tänkte uppdatera mig lite! hade som ingen inspiration förut men nu har det börjat klia! Ja det är bara att komma o våldsgästa när du vill! ja dom är ju kul de 6 första veckorna sen brukar det vara katter överallt:) Men de är ju så söta så man skulle kunna behålla allihopa! Ha de kramen

2008-02-11 @ 13:29:34
URL: http://snutta.blogg.se
Postat av: Kickan

Hej! Absolut, jag kör över bilderna på ett usbminne å kommer bort i veckan! Så får du igen boken också!

2008-02-11 @ 14:16:58
URL: http://kickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0