¡Hola!

Làgesrapport:

*Vàdret àr kanon, ca 30 grader i solen pà dagarna och 18 pà kvàllarna. Helt perfekt fòr min smak.

*Maten àr god, kostar lika mycket som att àta ute hemma.

*Jag har tagit ett bloss pà en cig och hòll pà att hosta ihjàl mig. Àckligt var det ocksà.

*Vill inte àka hem, skulle kunna stanna hár tills maj nàn gàng.

*Hotellet àr helt ok, sett nàgra kackerlackor (smàa), i òvrigt àr det rent & fràscht.

*Jag tycker synd om er alla som màste vara hemma och frysa och skotta snò.

Hejdà!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Va skönt det låter.... Jag vill oxå åka, men har som blive lite snål på peningan. Måste renovera tvrummet för dem ......

2008-02-03 @ 09:35:13
Postat av: Åsa

Å så härligt det låter! Jag vill oxå.....

2008-02-04 @ 11:12:00
Postat av: Marja

Åhh, fy vad HÄRLIGT det låter. Kroppen skriker efter sol & värme men den får ge sig till-tåls! Njut nu, så ses vi till veckan. Kramen...

2008-02-04 @ 22:09:09
URL: http://marjamej80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0