Summering!

Jaha vad har hänt sen sist?
Fredagen blev lugn som vanligt, lite mat och sedan "På spåret".
Ja, jag är förtidspensionär och har övergett Idol för På spåret med Ingvar Oldsberg.
Frippe och jag tävlar mot varann och jämför poäng! Mycket roligare än Idol!
(Patricia kollar Idol på övervåningen och kommer ner med jämna mellanrum och uppdaterar mig...)
Igår var vi till Timrå och kollade när dom spöade Rögle med 5-2. Kul!
Hann även med att fixa nya glasögon till ungarna och shoppa sista julklappen.
Det följde även med en JÄTTEMYSIG halsduk från Indiska...fanns tyvärr ingen bild på hemsidan, men den var svart, grovstickad, jättemjuk, lång och med bollfrans i ändarna!

Idag ska jag skotta av gårn.
Frippe ska skjutsa ut ungarna på byn och dela ut alla jultidningar.
Och till veckan ska vi baka pepparkakor och lussebullar.

Nu får det gärna bli julafton, jag längtar!
Tror det är första året som jag ser framemot en jul hemma, innan har vi alltid haft det så trångt att jag inte velat bjuda hem nåt folk på julafton.
Men i år ska det bli jättekul!!

Och snart är det bara en vecka till Stockholm och Whitesnake. För övrigt känns det ganska lyxigt att jag kommer att ha nånstans att arbeta efter nyår. Jobbarkompisar! Få känna sig nyttig! Ska bli såååå kul!!

Nu ska jag äta frukost, sen blir det snöskottning.


Kommentarer
Postat av: Jill

När Du skottar gården.... kan Du inte skicka ner lite till Skåne då, för här det då bara grått och trist....

2008-12-08 @ 08:40:16
Postat av: Åsa

Grattis till jobbet! Det låter som att du kommer trivas fint där!

2008-12-08 @ 10:58:02
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: johanna

Jill: Jo kunde skulle ni få massor, det snöar idag med...Drivorna på min gård är nästan en meter höga!



Åsa: Tack! Ja, jag tror det kommer att bli skitbra!

2008-12-08 @ 12:05:39
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0