Sömnstörningar

Inatt har jag legat vaken och brottats med ett synnerligen bångstyrigt sudoku.
Kvart i sex i morse släckte jag lampan!
Helt sanslöst, jag blev helt manisk, kunde inte ge mig.
Började vid 2-tiden nångång, och när klockan närmade sig sexsnåret var jag tvungen att tjuvkika i facit, jävlar vad svårt det var! Så i morse (kl10...) när rörmokarn ringde på dörrn, rusade jag upp yrvaken, hade tagit på mig kläderna ut och in och såg allmänt mosig ut, fan vad pinsamt!

Iallafall är det från tvättstället som läckan kommer (för de som ev. är intresserade...)
Man måste bryta upp golvet och halva väggen, och byta masonitplattor i taket nere i hallen. Blir säkert jättebilligt.
Vill inte tänka på det just nu.

Det blev en liten beställning från Ellos och Haléns igår.
Mest kläder till barna. Men det slank med ett par koftor och några tights till mig också.....=)

Nu vill jag att dom ska ringa från Nipis och säga att jag behövs!!
Måste dra in lite stålars!!

Men först en tupplur tror jag - är lite seg i kolan idag....

Kommentarer
Postat av: ewa

Ja, visst är det kul att beställa kläder..

Idag gjorde jag också det, till Gudrun Sjöden.

Det blev lite dyrt men jag kan inte gå i arbetsbyxor hela tiden...även om det är skönast.

2008-08-10 @ 20:53:44
URL: http://ewahjonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0