Då var det vardag igen

Har precis skickat iväg ungarna till skolan, första dan efter det långa sommarlovet.
Trodde det skulle bli svårt att väcka dem i morse, men dom var uppe klockan halvsju redan!
Får väl se om det håller i sig hela veckan, skulle inte tro det...!

Igår var snällaste Mia hit med en försenad inflyttningspresent; en perkolator!
Så nu kan jag koka GOTT kaffe (inget beskt bryggkaffe) när jag får gäster!

Vi plockade även en massa äpplen och körsbär i Järkvissle igår, så nu har jag kört igång saftmajan igen.
Äpplena får man väl göra paj på eller nåt.

Imorgon ska jag och moster åka till Östersund.
På onsdag ska jag hänga med Mia & Lisa till Sundsvall.
På torsdag är det bingo.
På fredag fyller pappa 60.
Och på lördag ska vi på Holmsta.

Hela veckan inbokad!
Känns bra, är så less på att gå hemma och glo.

Tänkte vara duktig och putsa fönstrena den här veckan också.
Får se om jag ids.

Kommentarer
Postat av: Jill

Kan du inte baka lite äpplekaka och sända söder över `???

2008-08-25 @ 15:05:51
Postat av: johanna

Jodå, jag får frysa ner den och skicka med isklampar!

2008-08-25 @ 15:26:31
Postat av: "moster"...

...låter lika gammalt som stödstrumpor!

2008-08-25 @ 19:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0