What´s new?

Helt plötsligt blev det jättestressigt här hemma......
Insåg igår kväll att vi måste nog flytta den 15 april om vi ska ha tillgång till lastbil och bärhjälp, eftersom vår lastbils-fixare åker på utlandet den 19 april och kommer inte hem förrän 30 april....
Shiiiit!
Ändå nästa helg ska allt vara klart!!!!!!!!!!!
Idag har jag varit i Stugun med luckorna, sen har jag och Ewa målat hela eftermiddagen.
Nedervåningen är i princip klar, en strykning till i hallen bara.
Sen ska golv läggas imorgon och fondtapet ska upp i tre rum.
Sen är det bara övervåningen kvar.....
Lägger ut mer bilder imorrn.
Om jag hinner.
Har en dotter som fyller tio imorrn.
Haja att det är TIO år!!
För tio år sen den här tiden låg jag i soffan här hemma och hade jävligt ont i magen kan jag säga.
Fy fan vad tiden går.

Nåväl, back to reality.
12 dagar kvar. The final countdown.
Ni hänger väl me?!

Kommentarer
Postat av: Jill

Gör som jag brukar göra

Stanna upp ta ett djupt andetag

Så ja, nu löser det sig

2008-04-03 @ 11:57:24
Postat av: Marja

Halloj! Här händer det grejer. Gud vad ni har hunnit med. Själv står vi & stampar på samma fläck gällande renoveringen. Hoppas på bilder på den fina fondtapeten. Önskar att vi kunde göra nått liknande men har inga sånna väggar.
Tiden går allt för fort & det är på barnen man märker det.
Sköt om dig... Kram...

2008-04-03 @ 21:26:19
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: johanna

Jill: Jo det är väl så man ska göra...

Marja: Ja det går undan må jag säga! Ska lägga ut bilder när vi fått upp tapeterna. Troligtvis i helgen... Kram!

2008-04-04 @ 16:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0