Sista finishen....

Så har vi då äntligen lagt sista handen vid målning och tapetsering...
Här kommer resultatet!

Vardagrsum före:

image65

Vardagsrum efter:

image66

Stora hallen före:

image67

Stora hallen under uppsättning av ros-tapeten... (kommer att bli en grå matta med "klinkers-plattemönster" sen)

image68

Det ska gå! På nåt sätt.....

image69

Och så här blev slutresultatet...

image70

Sovrum före:

image71


Sovrum efter: (kommer att bli svart matta med svagt grått mönster sen)

image72

Inte så pjåkigt va?!

Det som nu återstår är att lägga klart klickgolvet på övervåningen, plus att Bergs Golv LOVAT att komma imorrn och börja med mattorna i de övriga rummen. Så har billackarn i Stugun LOVAT att köksluckorna blir klara före helgen.
Frippe har legat i som fasen här hemma medan jag och Ewa har målat, så nästan allt "löst" är nerpackat i kartonger och fraktat till nya huset, det är mest bara stora möbler kvar här på Ede.
Och så var det ju garaget ja.......det är nå djävulskt med skrot där, nån som vill komma och rensa??!!

Pjuhh.
Var på arbetsförmedlingen och anmälde mig idag.
Ska skicka in alla nödvändiga papper till a-kassan imorrn, sen får vi se hur lång tid och hur mycket det ska jävlas innan man får nån dagpenning.
För jävlas gör det ju alltid.....med a-kassor iallafall.

Nä nu ska jag dorma av en stund.
Adios!

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha, ja men jag var nog nära döden ett par ggr =) Faan vad snyggt det blir i kåken, riktigt avis blir jag!

2008-04-08 @ 20:06:13
URL: http://dandersson.blogg.se
Postat av: Marja

Men vad fint det blir! Måste komma in & hälsa på när vi har vägarna förbi Bispan. Ros-tapeten är så otroligt vacker. Vill &-så ha... Kramen!

2008-04-08 @ 22:15:06
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: johanna

Denise: Jo det kan jag tänka mig... (att du var nära döden alltså!) Du får vila upp dig ordentligt i Turkiet.

Marja: Det är bara att komma!

2008-04-09 @ 11:20:52
Postat av: Åsa

Det blir skitsnyggt!!! Den där ros-tapeten var verkligen asläcker!

P.S Jag har tomma skyltfönster, utan elektriker, nu.... Hjälp....?

2008-04-09 @ 13:17:28
Postat av: Ulrika

Snyggt! Vilket jobb ni har lagt ner! Har förstått att ni har lite tidspress på er.
Håller med alla andra om rostapeten. Den är bara så läcker........

Hej svejs

2008-04-10 @ 08:43:24
Postat av: Sis Helena

Shit, va snyggt det blir!! Må försöka dra oss neröver ochh se IRL, rostapeten ser riktigt läcker ut!!

2008-04-10 @ 13:29:54
URL: http://www.helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0