Middag igen.........

Dessa j**a middagar, den ständiga frågan, vad ska man äta.
Idag är det ju fredag och då ska det ju vara "fredagsmys", as usual.
Frippe är ledig idag så han får hitta på nåt gott, tro vad det kan bli.
Susann kommer upp med barna, hon är gräsänka och behöver sällskap, så
vi ska äta gott och titta på reprisen av "Mia & Klara" på datorn och garva läppen av oss medan Frippe diskar och tar hand om barna ha ha!

Kräftor - har någon ätit såna i år?
Jag har inte lyckats peta i mig en enda än, men kanske det blir några på lördag.
Man vill ju gärna ha en öl eller två till dessa, får se hur det blir med den saken.
Efter Daniels (min kusin) 30-årspartaj har jag hållit mig heelt nykter, man kan säga att det blev både fyra och fem för många den kvällen....snacka om fjortisfylla, såå pinsamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0