Höst

Ja nu är verkligen sommaren slut. Fy fan vad tråkigt.
Är sååå sugen på att beställa en resa, men jag snålar på.....
Å andra sidan får man kura ner sig under filten i soffan och kolla på Idol, House, Desperate Housewives och annat trevligt. Längtar tills Prison Break börjar gå i USA (nu ihöst) så man kan ladda ner och kolla. Jävulskt vilken bra serie det är, och "Linc" är ju inte helt fel att vila ögonen på heller.......
Annars kan man ju alltid vila ögonen på Rafael Edholm som springer omkring på byn här lite titt som tätt!
Antar att ingen har missat "Allt för byn"?!

Biljetterna till premiären och första föreställningen i januari är redan slutsålda..
Tur jag & Susann fick tag på ett par.
Vi ska ha sååå roligt, får se om värmländskan åker fram, he he...(Våra alteregon heter Gunnela och Wendela och kommer från Värmland, dom dyker oftast upp när vi tagit oss ett par glas)
På tal om värmländska, har ni sett den fantastiskt roliga nya svenska serien "Mia & Klara"?
Roligaste jag sett på tv sen Killinggänget faktiskt. I en av sketcherna spelar en av dom en ensamstående trebarnsmorsa från Värmland och hon gör det så bra att jag ligger dubbelvikt i soffan...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt Johanna!
Ännu en skojig blogg att läsa. (Snart får man väl inte tid med annat...:-)

2007-09-14 @ 12:39:24
URL: http://ace67.blogg.se
Postat av: johanna

Nä, jag känner det jag också, man har all tid i världen att blogga på arbetstid...

2007-09-14 @ 12:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0