7 arbetsdagar kvar

Känns jättekonstigt att lämna det här plejset.
Får hoppas att det ordnar sig för alla andra också.
Vi fick ett roligt besked idag om att ett visst försäkringsbolag är intresserade av att köpa skadetjänster
av Aktsams fd. skadepersonal, dvs att förmodligen starta upp en hel "skadetjänstsservice" här i Hammarstrand.
Låter ju jättespännande!!
Nu har ju jag jobb redan, men för alla andra duktiga skadereglerare här på Aktsam skulle det ju vara kanon.

Hoppas det blir av!

Nu ska jag luncha med mina kusiner + HannaPanna.

Adios!

Kommentarer
Postat av: moster Ewa

Ha, nu har jag hittat Dig- kul och intressant med detta! Men hur får folk reda på ATT Du bloggar??
Och hur gör man för att starta en egen bloggsida?
Kan ju ringa Dig men det här är ju också kul... men man ska kanske bara kommentera det Du skriver eller??

2007-09-26 @ 19:52:03
Postat av: johanna

Tja, hur får folk veta det...? Man lämnar väl kommentarer på andras bloggar, där man fyller i sin bloggadress t.ex. För att starta en egen blogg kan man gå in på www.blogg.se, läsa instruktionerna och börja blogga! Hur enkelt som helst!

2007-09-27 @ 09:04:20
URL: http://josblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0