Snart helg

Gud vad tiden går fort, imorgon är det redan fredag.
Känner att jag är dålig på att uppdatera bloggen, men jag är så jävla trött på kvällarna....

Vi kämpar på på LF, med medlyssning och inlärning av datasystem.
För dom intresserade kan jag meddela att räkna bilförsäkring är ingen match, men att räkna villa/hemförsäkring är en jävla apparat...för dom som jobbat på Aktsam är det här systemet att jämföra med Nice.
Vilket då jag inte jobbat så mycket i, utan tycker att det verkar jättekomplicerat, tar nog ett tag att lära sig.
På lördag ska vi ut och jobba på fältet i Hammarstrand, då ses vi säkert!
Imorgon ska vi börja ringa ut, är liiite nervös faktiskt. Inte för att prata, utan för att man inte är riktigt haj på systemet.
Det är inte som på Aktsam att man får medlyssna tills man känner sig säker, utan vi ska ut i hetluften på en gång!
Får vi frågor som vi inte kan besvara ska vi be att få återkomma....men motorförsäkring "kan" man ju redan, det är bara att hålla reda på LF:s självrisker så ska det väl gå bra.

Arkitekten som ska rita och planera vår nya lokal i Hammarstrand drog efter andan idag när vår handledare informerade henne om att vi vill ha det klart tilll årsskiftet...verkar kanske inte som om det är genomförbart.
Suck säger jag bara, jag vill att det ska vara klart och inflyttningsbart NU.

Sen väntar vi på besked på om de som var och tittade på huset förra veckan vill köpa det. Dom skulle höra av sig den här veckan, men telefonen har varit tyst. Skulle vara perfekt om just dom vill köpa det, för dom har ingen brådska att flytta in, vi räknar ju med att flytta till sommarn. Ja, ja den som lever får se.

Nu ska jag betala räkningar, skoj värre.




Kommentarer
Postat av: Marja

Ja, lite pirrigt är det men vi fixar det! Ses imorron...

2007-10-18 @ 22:38:31
Postat av: Suss

*s* Ja Nice var ju ingen hit när det gällde villahem... hemska tanke.. Du grejjar det här det vet jag!
Å jag håller tummarna för att husförsäljningen går vägen :-)
Kram

2007-10-19 @ 10:16:13
Postat av: Åsa

Heja på! Jädrar va' LF kommer att öka nu när ni sätter igång!
Är det FK-lokalen på Hammarn som blir "er" ?

2007-10-19 @ 13:32:09
URL: http://blogg.op.se/ragundaasa
Postat av: johanna

Ja, det blir FK. Vi tar över lokalen from. 1 nov, sen får vi se hur snabba hantverkarna är...

2007-10-22 @ 09:56:10
Postat av: johanna

Å hej på dej Suss! Jo, det ska väl gå på nåt vis, både med husförsäljning och villa/hemförsäkringar!

2007-10-22 @ 20:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0