Men jag har faktiskt en väldigt snäll man...

Det ska jag inte sticka under stol med!
Fick lite dåligt samvete när jag gnällde på honom i det tidigare inlägget...men det är lite roligt att illustrera vardagens frustrationer ibland också.
Min man är faktiskt så snäll att han alltid stoppar i motorvärmaren till mig varje dag så jag inte ska frysa på morgonen, han skulle aldrig få för sig att sura om jag ska ut och partaja eller jobba över (vilket jag kan göra ibland) *skäms* (fast jag har mina anledningar...), han lagar frukost till mig på helgerna, jag får ryggmassage när jag vill, vi skrattar alltid åt samma sjuka saker, han gör alltid saker jag ber om och sist men inte minst: han är lång, snygg, ser lite småbrutal ut (jag går igång på sånt...) och är bara min......

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hello! Måste bara säga att jag ääääslakr smala sussie, helt sjukt bra!!! men gud va trevligt att ni gjort reklam för mig!1 det är underbart, tack åtack å tack!!

2007-10-22 @ 22:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0