Snott av min lillaste syster

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att bowla med ungarna
Vad gjorde du kl 08 imorse? Vaknade av att Dio* kom och la sig i min säng
Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste bloggar
Det sista du sa högt? Uuuut! Ska ni bråka så får ni gå på era rum!!!
Det senaste någon sa till dig: Varför då??!
Vad har du druckit idag? Pro-viva med hallonsmak
Vad var det senaste du åt? Frukost, havregrynsgröt och två mackor med skinka & ost
Vad var det senaste du köpte? Ett tv-spel och en handkontroll
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Pissväder
Godaste glassmaken? Häagen Dazs Strawberry cheesecake
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Varför är alltid den här frågan med på såna här listor?
Sover du tungt? Nej, vaknar av minsta pip
Drömmer du mardrömmar? Om jag ligger på rygg
Trivs du med ditt jobb? Jodå, bara våra jobblokaler blir klara på Hammarn snart så
Favoritklädsel? "Slapp-utstyrsel"
Favoritlåt just nu? A tout le monde med Megadeth
Vad ser du om du tittar till höger? Datorn, tavla, lampa
Vad gör dig glad just nu? Att jag är ledig på tisdag och onsdag
Vad ska du göra härnäst? Åka på affärn
Höger eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Utsövd, alltså rätt tillfreds
Favoritgodis? Choklad, alltid choklad
Kläder just nu? Pyjamas!
Sommarplaner? Flytta!
Hur många kuddar sover du med? Fyra
Spelar du något instrument? Nej
Morgon eller nattmänniska? Kvällsmänniska, iaf på helgerna...
Vad är viktigast för dig? Att mina nära & kära får vara friska
Är du kittlig? Ohyggligt
Snarkar du? Nej VERKLIGEN INTE! och tro inget annat!!!
Stjärntecken? Våg
Äckligaste insekten? Fåglar. Ja, jag tycker fåglar är insekter.
Stökigt eller välstädat? Det är stökigt men jag vill ha välstädat!
Längtar du mest efter just nu? Att våra jobblokaler blir klara snart.

* Det här är Dio:

image7

Kommentarer
Postat av: Marja

Hallå! Vilken godig till katt, mycket söt kisse.
Ha en bra vecka på jobbet & hälsa alla så gott. Känns lite si-så-där att inte vara med er men jag kommer ju tillbaka. Kommer sakna våra bilresor. Blir full i skratt när jag tänker på hur det kan vara. Men vi ses ju på premiären. Ha det så gott... Kram!

2007-11-04 @ 20:01:53
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: Lillaste syster

Men herregud vad söt han är!

"Det sista du sa högt? Uuuut! Ska ni bråka så får ni gå på era rum!!!
Det senaste någon sa till dig: Varför då??!"
HAHAHAHAHA

2007-11-09 @ 16:48:28
URL: http://www.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0